Wijkindelingen

Kijk voor de contactgegevens op de pagina van de kerkenraad en van het ouderenpastoraat.
Voor diaconale zaken kan voor alle wijken contact opgenomen worden met de secretaris van de diaconie, Peter Hamelink, via diaconie@hervormdscherpenzeel.nl, tel. 033-277 23 88

WIJK NOORD

Vacant

Wijk 1
Ouderling G. (Gerard) van de Weerd
Bezoekbroeder ouderenpastoraat: C. (Kees) van Ginkel

Burg. H. v. Konijnenburglaan, Frans Halslaan, Paulus Potterlaan, Rembrandtlaan, Rubenslaan, Ruysdaellaan, Van Goghlaan, Vermeerlaan, Industrielaan, Pluimenweg, Dassenburcht, Eekhoornnest, Egelpad, Marternest, Reebaan, Vossenburcht.

Wijk 2
Ouderling L. (Leo) Kastelein
Bezoekbroeder F. (Frank) Osnabrugge
Bezoekbroeders ouderenpastoraat G.R. (Gert) van de Pol, J. (Jan) Plaisier (*)

Gaslaan (*), Glashorst (*), Prinsenlaan (*), Prinses Beatrixlaan, Prinses Irenelaan, Prinses Margrietlaan, Prinses Marijkelaan (*), Wilgenhof en Willaerlaan.

Wijk 3
Ouderling: J. (Jos) M. van der Aart
Bezoekbroeder: W. (Wim) van Ginkel
Bezoekbroeders ouderenpastoraat: M. (Maarten) Maasse (a), A. (Bertus) van Beek (b), J. (Jan) Reijnoudt

Acacialaan (a), Berkenlaan (a), Beukenlaan (b), Eikenlaan (b), Lijsterbeslaan (a), Lindenlaan, Plataanlaan (a), Middenhof, Marktstraat, Barnevelsestraat en Druivenkamp.

Wijk 4
Ouderling C.A. (Coen) van de Wetering
Bezoekbroeder ouderenpastraat W.G. (Wim) van de Glind

Biezenkamp, De Voorposten (2-22 even), Kostverloren, Leidjeskamp, Roeterskamp, Ruitenbeekskamp, ’t Boschstuk, ’t Slag, Valkenhorst, Burg. De Kortesingel, Leeuweriklaan, Merellaan, Nachtegaallaan en Spechtlaan.

Wijk 5
Ouderling: vacature
Bezoekbroeder ouderenpastoraat: C. (Kees) van Ginkel

De Bongerd, Renes, Hoeveveldje, Moorsterweg, Voskuilerweg, Voskuilerdijk, Veenschoterweg, Oud Willaer, Langesteeg, Dashorsterweg, De Haar, De Kleine Haar, Huigenbosch, Kolfschoten, Kolfschoterdijk, Scherpenzeelseweg, Klein Gooswilligenweg, Gooswilligen, Breeschoten, buitengebied ten noorden van Scherpenzeel w.o. Leusden, De Glind, Barneveld.

WIJK ZUID

Ds. M.C. Stehouwer

Wijk 11
Ouderling H. (Henk) Haanschoten
Bezoekbroeder ouderenpastoraat J. (Jochem) van Doorn

Brinkkanterweg, Broekerweg, Burgemeester Roëlllaan, Het Pella, Het Witte Hek, Holevoetlaan, Holevoetplein, Hovenierslaan, Lambalgseweg, Nieuwstraat, Oudenhorsterlaan, Stationsweg, Westeinde, Grebbelaan, Vierzinnen, Heijhorst, Burgemeester Colijn de Raatsingel buitengebied ten westen van Vlieterweg & ten zuiden van Stationsweg w.o. Maarn, Leersum, Woudenberg (incl. bebouwde kom).

Wijk 12
Ouderling H. (Hendrik) Wolswinkel
Bezoekbroeder ouderenpastoraat: J. (Jan) van Ginkel

Beeklaan, Broekerlaan, Bruinhorsterlaan, Burg Royaardslaan, Koepellaan, Molenweg, Parklaan, Schutlaan, Slingerslaan, Valleilaan, Vijverlaan en Vlieterweg.

Wijk 13
Ouderling A. (Arco) Herrebout
Bezoekbroeder: P. (Pieter) Kuiper
Bezoekbroeder ouderenpastoraat E. (Evert) Legemaat

Akkerwindelaan, Boslaan, Ereprijslaan, Fluitekruidlaan, Gelderse Roos, Hoefbladlaan, Hondsdraflaan, Kamillelaan, Oosthof, Ringbaan, Valeriaanlaan, Walstrolaan, Weegbreelaan, Maishof, Weideweg, Veldzicht, Luntersse Beekweg, Oogstpad, Korenveld, Zaaierspad, Paardenveld, Tuinstraat.

Wijk 14
Ouderling G.T. (Theo) den Hartog
Bezoekbroeder ouderenpastoraat M. (Marius) van Manen

Ben Goerionplein, Berkhorst, Burg. Heijsingel, Cruyshof, De Eng, De Omloop, De Voorposten (oneven), 24-96 even, Dorperhoek, Haverkamp, Heuvelskamp, Kloosteregge, Oude Barneveldseweg, St. Barberakamp, St. Annakamp, Doornboomspark, Oosteinde (oneven), Geerhoek, Krommestuk, Rijnschoten en Willigen.

Wijk 15
Ouderling G.W. (Gerben) van de Geer
Bezoekbroeder: E.H. (Evert) van Barneveld
Bezoekbroeder ouderenpastoraat: F. (Frans) Zoeter

Ruwinkelseweg, Utrechtseweg, Hopeseweg, Heintjeskamperweg, Groot Wolfswinkel, Oosteinde (even), Dorpsstraat, Kerkplein, Plein 1940, buitengebied ten oosten van Vlieterweg & ten zuiden van Heintjeskamperweg w.o. Amerongen, Lunteren, Overberg, Renswoude.

Wijk 16
Bezoekbroeder ouderenpastoraat: D. (Dirk) van Bennekom