Kopieerwerk

Een aantal vrijwilligers verzorgt kopieerwerk ten behoeve van kerkelijke activiteiten met behulp van een eigen printer.
Niet alles is mogelijk, daarom heeft het college van kerkrentmeesters een aantal richtlijnen/voorwaarden opgesteld:

1. De opdrachten altijd mailen naar kopieren@hervormdscherpenzeel.nl
    (let op: geen trema in het woord 'kopieren').
  2. Het kopieerteam is er in de regel op donderdag. Houdt er rekening mee dat het maximaal een week kan duren voordat uw opdracht klaarligt.
  3. Als het niet mogelijk is het document een week tevoren in te leveren, maak bij het kopieerteam dan tijdig bekend wanneer ze een opdracht kunnen verwachten.
  4. Het kopieerteam past niets in de aangeleverde documenten aan. Ze worden geprint zoals ze worden aangeleverd.
  5. Vraag zo nodig vooraf een proefafdruk aan.
  6. Voorwaarden aan de aangeleverde documenten:
    1. In principe alleen Word (.doc of .docx) of Adobe (.pdf) type
    2. Alle documenten in A4 formaat aanleveren
    3. Ook boekjes in A5-formaat worden gemaakt met A4 formaat documenten. Let op dat de lettertype grootte dan aangepast wordt naar 16 punten.
  7. Vervolgens wordt er geleverd:
    1. Zwart-Wit geprint
    2. Op 80 grams, wit A4 papier
    3. Op aanvraag:
      1. met nietjes (standaard in A5 boekjes),
      2. op maat gesneden of
      3. gevouwen

Voor afwijkingen op het bovenstaande (bv een ander soort papier of kleurenafdruk) kan contact worden opgenomen met Wout van de Kleut,  wvandekleut@hervormdscherpenzeel.nl