Administratie

Ledenadministratie

Leden van de kerk verhuizen of gaan trouwen. Er wordt een kind geboren of er overlijdt iemand. Al die berichten worden verwerkt in de kerkledenregistratie, die met veel zorg wordt bijgehouden. Het is duidelijk dat de melding van de kerkleden zelf van belang is. Een betrouwbaar ledenbestand is alleen mogelijk als berichten over huwelijk, echtscheiding, geboorten, overlijden en verhuizing door de leden zelf worden doorgegeven.

De kerkenraad van de gemeente doet dan ook een dringend beroep op alle leden om wijzigingen door te geven aan het onderstaande adres. Alleen op deze wijze blijft u in contact met uw kerk en kan uw kerk contact met u houden. Mail uw wijzigingsberichten naar administratie@hervormdscherpenzeel.nl

Jan Dorrestijn
De Eng 9
3925 LT Scherpenzeel

administratie@hervormdscherpenzeel.nl

Gebruik voor vragen en opmerkingen die niet te maken hebben met de leden-administratie van de gemeente het algemene contactformulier

Financiële administratie

De financiële administratie wordt verzorgd door de penningmeester van het college van kerkrentmeesters de heer G. van de Geer. Voor vragen over betalingen kunt u hem na 18.00 uur bereiken op 033-2773732.

U kunt ook een mail sturen naar: penningmeestercvk@hervormdscherpenzeel.nl

Rekeningnummer van het College van kerkrentmeesters:
Bank: NL11 RABO 0372 4041 97.