Jeugd Team (JT)

Voor jou!

Het Jeugd Team is er vooral voor jou: Als je 13, 15 of 17 jaar bent, komt er iemand van het Jeugd Team bij je langs, tenminste... als jij dat goed vindt natuurlijk. Een half uurtje praten over bijv. school, club of kerk, je hobby’s of andere dingen waar je enthousiast over bent. Gewoon even vragen hoe het met je gaat.

Het doel van het Jeugd Team: aandacht voor jou. Ook al is onze gemeente nog zo groot, je hoort er helemaal bij.

Ook buiten deze gesprekken om, willen we er voor je zijn.

Heb je vragen of wil je gewoon eens kletsen, neem dan contact op met de jeugdouderling Willem van Vlastuin - 06 25 03 75 61 wvanvlastuin@hervormdscherpenzeel.nl - of de andere leden van het team.

Het Jeugd Team bestaat uit verschillende personen; hieronder stelt iedereen zich even kort voor.

Germa MethorstGerma Methorst
Mijn naam is Germa, ik ben getrouwd en moeder van 3 dochters. Ik werk met veel plezier op de Evangelische Hogeschool in Amersfoort.

Het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en om je verhaal te horen.
Benader mij gerust als je een vraag hebt of ergens mee zit.

Hartelijke groet,

Germa - g.methorst@kpnplanet.nl of 06-23958839.

Jeugd Team - Marita EilanderMarita Eilander
Ik ben Marita Eilander, getrouwd met Wim en we hebben 3 kinderen, Johan, Mirjam en Bart. Ik werk een paar dagen in de week op de christelijke basisschool “Korenmaat” en daar heb ik het goed naar m’n zin.

Toen ik werd gevraagd voor het Jeugd Team, was ik meteen enthousiast. Ik vind het belangrijk dat jij weet dat we in de kerk en daarbuiten aandacht voor je hebben.

Dus als je iets kwijt wilt, of gewoon even gezellig kletsen... op Roeterskamp 19 ben je altijd welkom!! Natuurlijk wil ik ook graag bij je langs komen. Tot een volgende keer!

Groetjes

Marita - 0629913868 - m.eilander@hervormdscherpenzeel.nl

Jeugd Team - Willem van VlastuinWillem van Vlastuin - jeugdouderling
Ik ben Willem van Vlastuin. Ik ben vader van 3 kinderen en woon in Renswoude. Voor mijn boterham probeer ik in het dagelijks leven auto’s te verkopen.

Sinds september 2017 ben ik als jeugdouderling betrokken bij het Jeugd Team. Wij willen als Jeugd Team om “onze” jongeren heen staan en van hieruit de verbinding leggen met onze gemeente.

Mochten jullie eens zitten met een vraag of probleem, loop gerust eens bij mij op het werk binnen. Jullie zijn van harte welkom op Holleweg 20.

Met vriendelijke groet,

Willem van Vlastuin - 06-25037561 - wvanvlastuin@hervormdscherpenzeel.nl