Liturgie van de dienst op zondag 28 april 2024 om 18:30 uur

Voorganger: ds. M.C. Stehouwer

Lezing: Johannes 21 : 15-25

viering heilig avondmaal, dankzegging

Op zondag 28 april is er weer heilig avondmaal. U wordt bij deze, ook via deze weg, van harte uitgenodigd om aan te gaan. U kunt in de dienst het brood en de wijn voorin de kerk ophalen. Het is daarbij de bedoeling, dat u via de buitenste paden aan komt lopen en via het middenpad, naar achteren, weg loopt. Oók als u in de zijbeuken of ouderlingenbank zit, weglopen via het middenpad. Hiermee hopen we opstoppingen voorin de kerk te voorkomen.
Als u minder goed ter been bent, kunt u de diaken in het gangpad vragen om brood en wijn. Aansluitend zullen we dan gezamenlijk het heilig avondmaal vieren.
Het verloop van het heilig avondmaal in de avonddienst zal hetzelfde verlopen als in de ochtenddienst. Oók dan, na het ontvangen van het brood en de wijn weglopen via het middenpad.
Mocht u de wijn graag alcoholvrij gebruiken, dan kunt u dat aangeven bij de diaconie.

Hopelijk zien we elkaar zondag bij de viering van het heilig avondmaal.

In deze diensten luisteren we samen nogmaals naar Gods Woord uit Johannes 21 nu uit de verzen 15 t/m 25. "Houdt u van Mij?" zo vraagt de Geest van Christus ook aan ons vandaag. "Volg Mij" zo komt de opdracht ook tot ons!

• voorzang = Psalm 19: 5
  • Stil gebed
  • Votum & Groet
  • Zingen Psalm 96: 6 en 9