Uitnodiging kerkdiensten

21 december 2021

Het aantal bezoekers in de kerkdiensten is gemaximeerd op 180. Daarom is het goed om de procedure voor het aanmelden van de diensten weer eens onder de aandacht te brengen.

Hebt u zich nog niet eerder aangemeld en wilt u graag weer eens een kerkdienst bezoeken?

• U vult via dit aanmeldformulier van kerktijd.nl een aantal gegevens in:
    • Gebruik als naam <Voornaam> <Achternaam>, dat is gewenst in verband met de verplichte registratie in de kerk.
    • Vul het maximaal aantal bezoekers in, bv van uw gezin. Maar denk ook aan vriend/vriendin of vader/moeder waarmee u samen de kerk wilt bezoeken.
      Per uitnodiging kunt u nog aangeven dat u met minder personen komt.
    • Ter beveiliging wordt er een controle mail gestuurd die u moet bevestigen.

Na deze registratie staat u op de lijst en kunt u uitnodigingen verwachten.

Hoe word ik uitgenodigd?
Het systeem bepaalt zelf wie er uitgenodigd worden. Dat gebeurt op basis van wie het langst niet geweest is.

• Op basis van de maximale bezetting worden er aan het begin van de week via de mail uitnodigingen verstuurd. "U bent uitgenodigd"
    • Deze uitnodiging is nog niet de bevestiging van uw aanmelding.
    • U moet door het klikken op een knop aangeven of u wel komt, of niet komt.
    • Reageert u niet binnen 48 uur dan vervalt de uitnodiging en worden er anderen uitgenodigd.
  • Indien u aangegeven heeft dat u wel komt, ontvangt u kort daarna een mailtje "U bent aangemeld".
    • U kunt via deze mail aangeven dat u deze dienst met minder personen komt dan hetgeen u bij uw aanmelding hebt doorgegeven. (bv kinderen naar zondagschool)

U kunt ook nog later in de week een uitnodiging verwachten. De gebeurt indien genodigden niet direct reageren op hun uitnodiging.

Belangrijk om te onthouden.

• Reageer tijdig op de uitnodiging, anders vervalt deze.
  • U wordt verwacht in de kerk als u de mail "U bent aangemeld" hebt ontvangen.
  • Bezoekers die zich met een wachtwoord hebben aangemeld, kunnen inloggen bij kerktijd.nl om daar hun beschikbaarheid bij te werken.
  • Voor de aanmelders zonder email verandert er niets.

Voor vragen over deze methode en aanmeldingen voor bezoekers zonder mail kunt u contact opnemen met de secretaris van het college van kerkrentmeesters.

Albert Gotink